360 درجه

360 درجه

روزمره -ادبیات داستانی و غیره
360 درجه

360 درجه

روزمره -ادبیات داستانی و غیره

سوتیهای انباشته - من گرد مشترکم، مرا اسناف کن! - وزارت نوکانتی

نمی دانم باید از چه کسی عذر خواهی کنم. ولی شما بگیرید بابت این روزهای اخیر و سوتیها و دورهمیهای جوشنده و پاینده در این مرز پر گهر از هر پیشگاهی که شما مایل بودید، عذر خواهی می کنم. به طور  خلاصه: 


1- وزیر مسکن، راه، کف و سقف 

1-1- طرح مسکن مهر را در فاز فلان متوقف خواهیم نمود- آخر چرا؟ 

  

2-1- مردم برای خانه دار شدن پس اندازکنند- خوب به نظر این جوانی که نمی تواند سرپناهش را به موقع بخرد، دریک سناریوی بهتر می تواند با مراجعه به پژوهشکده رویان اسپرم مورد نیاز برای انواع و اقسام پرتابه های فضایی را در بانک اسپرم و راه و مسکن - به زودی راه اندازی خواهد شد- پس انداز نماید. 


2- صدا و سیما پول ندارد برای همین : در قدم اول هر شب عده زیادی از هم میهنانِ شام گذار را با تبلیغ خزبازی به بیان دقیق‌تر، تبدیل خبر سراسری شبکه یک به برنامه نمایش وجه و کفین خانم محترم مهماندار با تم صورتی، مورد آزار و اذیت نقدی و جنسی قرار می‌دهد. البته میان آزارهای عمو پورنگ به منظور ماکارونی‌ها، ماهانی‌ها، مدرسان شریف، اداره حمل و بهرده‌برداری هوای تهران، ببرهای تامیل مقیم مرکز و ... نیز مزید بر علت بی‌پولی شده‌اند و هیچ عجیب نیست که سیما چوب بتواند در شبکه تلویزیونی فرید شب خیز یا من و شما نیز چند تایی میز تحریر خبری مناسب بسازد. 

3- عده زیادی از سلمانیهای مقیم مرکز بی‌کار شده‌اند و در حال تراشیدن سر همدیگر هستند. به عنوان نمونه شرکت شیرین بیان و صاحبقرانی با در دست داشتن تمام یا بخش عظیمی از سلیقه توانسته‌است توطئه‌های دائمی فلرتیشیا، میکی موشه و دیگر ایادی استکبار داخلی را که با وجود ابعاد استاندارد هنوز در دفترچه‌های بچه های مدرسه و دیگر لوازم التحریر آنها زیست می‌کنند، خنثی نموده و پرچم حمایت داخلی را در جایی به احتزار درآورد. به همین مناسبت قابل پیش بینی است که آدمکهای فوتبال دستی نیز ملبس به لباس فاخر ملی- مذهبی قاجار و قدکی بشوند تا باردیگر تمام تلاشهای مخالف را منکوب و مغلوب و به خودشان بازگرداند. 

4- ما جمعی ازهیچ‌های مقیم مرکز در مرتبه 137292 از در خواستهای مکرر خود- بدون حذف چهار صفر- خواستار بازگشت مجدد باران و خوابش گرد و خاک دائمی کشور هستیم. 

و من الله التوفیق