360 درجه

360 درجه

روزمره -ادبیات داستانی و غیره
360 درجه

360 درجه

روزمره -ادبیات داستانی و غیره

چکونه لینکد این را تبدیل به فیس بوک کنیم؟

1- اولین قدم در این راه، راه اندازی پروفایل شعر عکس کاربردی است. عکس کاربردی یعنی دقیقا عکسی که ممکن است مست و پاتیل توی یک مهمانی گرفته باشید را در انتهای شعر خود قرار دهید. همانطور که می‌دانید در تمام دستنامه‌های –Manual – مربوط به تولید شعر، از فاصله،  اسلش و اینتر کافی برای تبدیل یک متن اولیه به شعر استفاده کنید.  

 

2- تا آنجا که می‌توانید اد کنید. اد کردن در لینکداین مانند اردوور رستوران اردک آبی، هیچ محدودیت و ممنوعیتی ندارد، بنابر این تا آن جا که می‌توانید دختر و پسر اد کنید چون حق شماست. البته در این موارد به خاطر داشته باشید که لای این دخترها، چند تا پیر مرد و مدیر جا افتاده در زمینه‌های مهمی چون شرکتهای مشاوره‌ی مدیریت مخصوصا sales   اضافه کنید. گاهی هم با این پیرمردها توی پارک یا شرکتشان قرار بگذارید تا چهره‌ی مردمی‌تری به دست بیاورید. مردمی هم نشدید مهم نیست چون فرصتهای مناسب برای عرضه‌ی کالای اصلی، یعنی  وجود خودتان، تا آنجا که می‌دانم بسیار محدود است. به خاطر داشته باشید لینکداین همان فیس بوک بدون فیلتر است که در آن می‌توانید از این شرکت به آن شرکت منتقل شوید. بهترین روش شماره دادن، دادن شماره‌ی شرکت است تا به ناموری بیشتر شرکت خود نیز کمک کنید و اصول اساسی یک شبکه ی مبتنی بر کار و شغل را نیز رعایت کرده باشید. اگر در یک شرکت حسابی چسان فسان کار می‌کنید، همانا به موقع و از لاکچری ترین روش ممکن دست خود را رو کنید. در صفحه‌ی معرفی خودتان در لینکداین، از تمام مخففهای ممکن در زمینه‌ی کسب و کار استفاده نمایید. زورتان رسید مخفف‌های موجود را نیز مخفف سازی نمایید. این کار به تکنولوژیهای ابرها، cloud computing   و این نواحی منحصر نیست. شما می‌توانید بر روی زمینِ این شبکه‌ی اجتماعی، مثل هزارتای دیگر که رفته‌اید و سرآخر دریافته‌اید که این شبکه‌ها از بیخ و بن ضد اجتماعی بوده‌اند،  لیز لیزک بازی کنید. 

3- اگر دختر هستید سعی کنید با عبارت: نمی‌فهمم، سپر جنگی خودتان را محکم بگیرید تا وقتی طرف تجزیه و ترکیب هجاوندی همان عبارت را برایتان ادا نمود، خطای دوبل بگیرید و از بازی اخراجش کنید. 

4- به خاطر خودتان می‌گویم. اگر پسر هستید حتما استیل مک کانهی را تقلید کنید نه اینکه تا رسیدید سر قرار قر و قنبیل بیایید و از بریده شدن انگشتتان با تراور- – تراول چک- با مادری مهربان درد دل کنید. 

5- اگر توی تیم بازاریابی کار می‌کنید حتما یکی دو سمینار نزد پدر یا مادر و عمه‌ی بازاریابی تشریف ببرید تا فنون بلاغت و عاشقی در بازاریابی را به کمال یاد بگیرید. هر چقدر هم توانستید از عبارتهای مناسبی مانند کسب و کار بیشتر استفاده کنید. 

6- هر چند وقت یکبار برای دلسوزی کسب و کار ایران هم که شده روی یک کاغذ سفید بنویسید: لینکدین جای این کثافت کاریها نیست. لطفا حرفه‌ای و جنتلمن و جنتلوومن سر نخهای کاری، هنری، مارکتی را به رخت و لباس طرف بکشانید یا بمالید.

و آنرا در فضای لینکداین پخش کنید. 

7- از وقتی رادیو هفت هم تعطیل شد، راسته‌ی نوستالژی بازی هم جمع شد و آمد توی لینکد‌این. به همین طور، اگر نوستالژیهای الکی را دوست دارید، به سریع‌ترین وسیله‌ای  عکس زیرپوشهای نفیس و چینی دو گاو را تهیه بفرمایید. بعد هم زیرش بنویسید: من و دایی و بابا و عموم همیشه از این زیرپوشها می‌پوشیدیم. 

8- برای یاد گرفتن درسهای مخصوص کارآفرینی از پروفایلهای بزرگان دیدن کنید. البته اگر به اندازه‌ی کافی صبر کنید، لینکداین خودش منصور جعفری- بزن بریم به سرعت برق و باد و غیره- را به عنوان خواننده، کارآفرین و  شف ویژه به شما پیشنهاد خواهد داد.