360 درجه

360 درجه

روزمره -ادبیات داستانی و غیره
360 درجه

360 درجه

روزمره -ادبیات داستانی و غیره

پیدا کردن شماره حساب از روی شماره کارت بانک

برای پیدا  کردن شماره حساب از روی شماره کارت بانکی می توان  به خودپرداز بانک مراجعه کنید و با گرفتن صورتحساب ، در بالای برگه شماره حساب هم درج میشود.فقط دقت کنید موجودی باید از دستگاه مربوطه بانک خود شما باشد. یعنی مشتریان بانک ملی از خودپردازهای این بانک شماره حساب را بگیرند. 


دوم: تمامی شعب به صورت تلفنی هم در ازای اعلام شماره کارت، شماره حساب را به شما اعلام می کنند. 

سوم: این روش خاص مشتریان بانک ملی است که کارت بانکی آنها رمز دوم دارد؛ به منوی انتقال وجه در سایت بانک ملی مراجعه کنید (bmi.ir) و از کارت خود مبلغی را به همان شماره کارت انتقال بدهید.

بعنوان مثال اگر شماره کارت شما ۶۰۳۷۹۹۱۸00000000 هست در قسمت مقصد هم همان شماره را وارد کنید. در مرحله بعدی،شماره حساب شما نمایش داده می شود.

در مورد بانکهایی غیر از بانک ملی حتما به خودپرداز مربوط به همون بانک مراجعه کنید و با گرفتن موجودی و یا چند گردش آخر ، به شماره حساب مربوطه دسترسی پیدا کنید. 

مشترانی که کارت بانک ملت را دارند، فقط درصورتی می توانند شماره حساب را به دست بیاورند که در همراه بانک یا خدمات اینترنتی بانک ملت عضو باشند ، در غیر این صورت حتما باید به شعبه مراجعه کنند.
  
در صورتی که این روش ها کمکی به شما نکرد می توانید از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مربوطه به پاسخ دست پیدا کنید.