360 درجه

360 درجه

روزمره -ادبیات داستانی و غیره
360 درجه

360 درجه

روزمره -ادبیات داستانی و غیره

عاقبت به خیری در فوتبال برگ گرد

چند روز پیش امیر مهدی ژوله را دیدم گفتم: آقا شما اخیرا کاری کردی؟
گفت: نه چطور؟ البته ما همیشه درحال کاریم. چه کاری؟ گفتم: این روش بچه‌ی برادر خانومم هست که یک سوال پلیسی اینطوری رو مطرح می‌کنه #آرین_جون. حالا واقعا با شهرداری تهران همکاری میکنی؟ وزارت خارجه؟ سازمان صنایع سبک و سنگین؟ امیر مهدی ژوله گفت: نه راستش دیدم برنامه #کلاسیکو ورزشیه گفتم تیپ شاد پاییزی بزنم. گفتم: ولی دیدنت در جاجرود داشتی برگ گردی هم می‌کردی.



گفت: من نبودم. الان این جاهای خلوت تشریف می‌برید کلی آدم لاغر هست که مشکوک به #برگ_گردی و یا حتی برگ سوزی دیده میشه. ولی من نیستم. در حقیقت هر نارنجی پوشی همکار برگ جارو زن شهرداری تهران نیست. هر #برگ_گردی هم مسئول مملکتی نیست. اما بذار یه دعا بکنم. خدایا ما رو از #برگ_گردی مسئولین داخلی و خارجی مصون بدار. چون واقعا این برگ برگرده از این قاراشمیش‌تر میشه. خدایا اگر خزانه فدراسیون فوتبال خالی شده حداقل نذار با 100جلسه #برگ_گردی با استراماچونی و غیره تسویه کنن. پروردگارا نذار تقاص #برگ_گردی مسئولین رو سازمان تالیف کتب درسی بده. بچه محصل ها از زور تعطیلی بیفتن به برگ برگ کردن کتابهای درسی و #برگ_گردی‌ توی خونه و مدرسه. ما رو از عوارض #برگ_گردی شهرداری تهران نجات بده. پرکردگارا لطفا لطفا لطفا ما رو از #برگ_گردی نامزدهای انتخاباتی مجلس نجات بده. @amir_mahdi_jule