360 درجه

360 درجه

روزمره -ادبیات داستانی و غیره
360 درجه

360 درجه

روزمره -ادبیات داستانی و غیره

چندپاره ی آسان از زندگی

1- به جای ‫#‏فیتیله_ایها‬ باید کلوچه ایها راه بیفته لااقل ارزش غذایی داشته باشه برای بچه ی در زیر رشد. اصلا از عمو قناد بعید بود  

2- فرح توپ بازی می کرد شاه طناب بازی میکرد

خاطرات و خطرات پهلوی - بخش :‫#‏توقف_خشونت_علیه_زنان‬

3- - من بودم که مادرشون هم حضور داشتند اونجا

الهام چرخنده- مادرانه ها - باب نقش GIS در مکان یابی زنان

4- به دیدن من آمدی برای من چراغ نه چیپس ‫#‏چیستا_یثربی‬ بیار

5- یه دیالوگ تو تئاتر - سنگ در جیبهایش - پارسا پیروزفر

- شما سینما رو از کجا شروع کردین؟ 
+سینما خیلی کثیفه. ولی بهت می گم: از همونجا که صدف طاهریان شروع کرد

6- خواهرم توی دبستان زبان درس میده بچه ها برای هر چیزی جشن میگیرن مثلا جشن محیط، جشن مساحت، جشن کمربند،ساعت دیوار قیچی نمی آی نمی خوای... 

توی شرکت ما هم ملت جشن یک سال موندن، جشن اضافه کار فول، جشن اپن سورس شدن دات نت فریم ورک اصلا پینوکیو هم اینقدر جشن به خودش ندیده بود
7- داریوش فرهنگ:همسر دومم با همسر اولم رفیق است!
رمز موفقیت ایشان بنا به منابع بصری موثق استقامتی مرتضی گونه در پوشیدن شلوار جین بوده است. مرارت و استمرار در شلوار لی آدم را فراتر از بروس لی، متکثر می کند. به قول چاووشی الان دقیقا کجایی رفیقم. الان شلوار لی زاپاس خدمتتان هست؟
خدایا این منبع آب شیرین کن را از زندگی شور ایرانیان نگیر. خداوندا سرفرصت لیست نگرفتنی ها را تقدیم می کنم. ولی علی الحساب این بلوز مشکی برق برقی مرتضی را هم به جان بچه پلنگش و همه ی بینندگان، از او مگیر.
8- مصاحبه ی اسپانسر فوق اسلامی سریال شهرزاد رو دیدم. بعد از کلی اذکار و تبسم، فرمودند: به نظرم تهاجم فرهنگی خیلی هم خوبه. ما هم می خوایم به افغانستان و تاجیکستان تهاجم کنیم.

پ.ن: خدا قوت. مشت اول 3000 میلیارد تومن

9- آدم چقدر میتونه غافل باشه. تا حالا اگر رد می شدم می شنیدم - به حق علی- فکر می کردم از وسط یه نفرین عبور کردم... امشب دیدم کسی به دیگری تبریک تولد گفت. گفت نمیدونم چی بشی به حق علی. اینقدر شدت داشت که هنوز مطمئن نیستم غافل درسته یا قافل؟