360 درجه

360 درجه

روزمره -ادبیات داستانی و غیره
360 درجه

360 درجه

روزمره -ادبیات داستانی و غیره

مسابقه ی طراحی پوستر در حال انتخابات

1- مسابقه طراحی پوستر دیده شده با موضوع دیوار برلین با موزیک د وال پینک فلوید 
مردم دنیا دارن میرن کره ی ماه ما هنوز داریم سر همون یه دونه آجر اضافی توی دیوار با هم چونه میزنیم. الان دیگه معلم ها با مدیر و ناظم هم می خونن : هی تیچر ما بچه ها رو اذیت نکن 
وایسا دنیا میخوام با لنین خداحافظی کنم لدفن 
2- تا به حال کادوی تولد کسی را برگشت زده‌اید؟  
مثل این است که آستان قدس رضوی تمام تابلوهای مینیاتور اهدایی استاد فرشچیان را با وانت بفرستد دم خانه‌اش. استاد فرشچیان هم باید برود به جم تی وی بپیوندد؟ به هر حال اینجا هم کارگر بودن عدد دارد موثر نشان می‌دهد. مثلا 38500 نفر کارمند رسمی صدا و سیما و ده برابر آن یا بیشتر افرادی که با ایشان پروژه دارند چه چیزی را می‌توانند تولید کنند که هنوز توی شبکه‌ی جم تولید نشده است؟ یا مثلا برای اینکه دستمایه‌های عمده‌ی این روزگار را به سرانجام برسانیم باید چه چیزی را به خودمان بقبولانیم؟ 

3- از اونجایی که دیگه توی زبان علمی امروز از زبان فرانسه بی بهره ایم و فقط دستمان به آچار فرانسه می رسد، لذا از خواهران و برادران گرامی خواهشمندم به جای واژه ی شنیع شوفاژ از عبارت با وقار و متین شوفاج استفاده فرمایید 

4- اینایی که شعر مولوی میزنن بعد زیرش میزنن رومی،
واقعا انتظار دارن گلادیاتور 2 ساخته بشه بعد مولوی رو نشون بدن که نقش اول فیلم رو با اشعارش میسازه میفرسته جنگ 

‫#‏ظهر_به_خیر_آریایی‬ 

5- درسی که ‫#‏داریوش‬ در جغرافی به ما داد سازمان گیتاشناسی و حومه به ما نداد. اونجاهاش که میگه : وطن فلات شهیدانم یا یه جای دیگه که میگه بچه ها این گربه هه هه هه هه هه هه ایران ماست. 

6-به نظرم داستان ‫#‏ناصر‬ _ارمنی رضا امیرخوانی رو از این ابیات پروین اعتصامی استخراج کرده. البته درباره ی خلوصش باید بحث کرد : 

واعظـــی پرسیــــد از فــرزنــد خویـــــش
هیــــــچ می دانی مسلمـانی به چیست؟
صـــــدق و بی آزاری و خدمــتِ به خلـــق
هـــم عبـــــادت، هـم کلیــــد زندگی ست
گفـــــت: زیـن معیــــــار انـــــدر شهــــر مـا

یک مسلمـان هست، آن هم ارمنی ست!

7- هی میفرمان : ویکی لیکس، خوب من ایرانی آریایی دربه در که نمی فهمم. اصلا care نمی کنم. یه ماشین بنداز تو کوچه با بلند گو بگه : آبرو ریزی خریداریم. 

‪#‎good_morning_wikileaks_Cars‬

8- تازه دیدم این دیالوگ معروف از بازسازی گروگانگیرهای آمریکایی مال کجا بود : 

همفری بوگارت: چشمات اذیتت میکنه...؟

لورن باکال: نه...!

همفری بوگارت: ولی پدر منو دراورده...!
فیلم : 
‪#‎The‬ Long Sleep

9-آقا میشه زودتر کار ما رو برسین؟

باشه. شما چی میخواستین؟ آهان یادم اومد بیا اینم 30 تا مجلس 16 تا هم خبرگان. دیگه در همه لطفا سوا نکن داداش من. 
آقا اینطوری که نمیشه. 
همینی که هست

محمد خاتمی - انتخابات نزدیک به انتخاب واحد پول جدید ایران ‫#‏فریال‬


10 - شیزوفرنی در سال 2015 به عنوان چیزی ترین بیماری قرن حاضر شناخته شد. این بیماری به خاطر رسپیهای بدی است که ممکن است از دوستان به دست شما برسد. مثلا اگر پنیر پیتزا بیش از حد لازم توی فر بماند دچار تحولات بازگشت ناپذیری می شود که به چنین پنیری چیزو فر اطلاق میشود. به همین دلیل فردی که چنین پنیری را استفاده نموده است دچار تخیلات گاه و بیگاه از قرار گرفتن در شعله های آتش خواهد شد.

11- آقای خاتمی مثل حافظ سرطاقچه است. جاش خوبه و معتبر. شب یلدا هم تشریف میآره بر میگرده به آغوش خانواده تا آرای و فالهای شب یلدا برگزار بشه. بعد دوباره به همون جای سابق برمی گرده

اینم مردی با عبای شکلاتی، اوایل گورباچف ایران به نظر می رسید ولی در حد هندوانه و آبگوشت بزباش تنزل پیدا کرد. مهربون و دوست داشتنی. وزیر ارشاد که با وزیر نیرو به عنوان مثال خیلی فرق داره. یه وزیر ارشاد، که قرار 20 میلیونی با مردم گذاشت. بعدش توی نیمه ی دوم یعنی نیمه ی مربیها، چه فرصتهای گل زنی ای رو هدر داد.